wtorek, 28 stycznia 2014

DLACZEGO ZAŁOŻYŁAM BLOGA? ♥

Hejj!

Mam na imię Wiktoria lecz na blogu będę występowała jako Amy,ponieważ praktycznie na każdym kroku słucham piosenek Amy Winehouse :) Mam 13 lat,moje hobby to gra w siatkówkę i czytanie książek,bardzo nie lubię narzucanych lektur ponieważ,muszę je przeczytać w wyznaczonym czasie i jeszcze wszystkie szczegóły zapamiętać,od niedawna zaczęłam robić zdjęcia mam bardzo stary aparat ale w następnym miesiącu jadę po nowy :) na razie zdjęcia wychodzę bardzo nieudolnie ale może kiedyś zostanę profesjonalnym fotografem, kto wie :) Nie pokaże wam moich zdjęć bo byście się jeszcze przestraszyli :) Mam dwie przyjaciółki Sylwię(http://biirdy-blog.blogspot.com/) i Olę(http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/)oraz dwie bardzo dobre koleżanki Martynę(http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/) i Wiktorię(http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/) zawsze mogę na nie liczyć nie wiem co bym bez nich zrobiła,ale o nich w poście o przyjaźni który ukaże się niebawem.Posty będę dodawała raczej dwa razy w tygodniu bo jestem w I gimnazjum i trudno mi się wyrobić ze wszystkim :)
Moim największym marzeniem jest zostać siatkarką lub prawnikiem,mieć szczęśliwą rodzinę i być w życiu spełniona,będę do tego dążyła z całych sił :)







Do założenia bloga zainspirowały mnie właśnie dziewczyny i blogi innych dziewczyn :)
Następny post ukaże się w czwartek.

*Jak wam mijają zimowe wieczory,macie jakiś pomysł na nudę?

                                                                                                                                      Bajj <3

2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu kochana :) Czekam z niecierpliwością na nowy post :)
    Ja zimowe wieczory spędzam przy książce, przed telewizorem lub komputerem pod kocem z ciepłą herbatą :3

    ** biirdy-blog.blogspot.com **

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz!
*Wymieniam się obserwacjami.
*Zaglądam na każdego bloga, który zostawił po sobie ślad.
*Nie toleruję obraźliwych komentarzy i spamu.