sobota, 1 lutego 2014

FAKTY O MNIE ♥

Hej!

Dziś tak jak obiecałam Tag pt.Fakty o mnie.Będzie to25 faktów o mnie,które może niektórym wydadzą się dziwne lub które może kogoś zainspirują :) więc zaczynajmy :)


1.Mam na imię Wiktoria :)
2.Mam 13 lat (w listopadzie 14)
3.Boję się spać w ciemnym pokoju,muszę mieć jakąś lampkę nie dużą ale muszę mieć jakieś światełko :)
4.Jestem jedynaczką,nie mam rodzeństwa,niestety :C
5.Mam kota o imieniu Tofik :)
6.Mam dwa pieski :)
7.Mam dwie przyjaciółki
8.Moja klasa liczy 18 uczniów
9.Uwielbiam grać w siatkówkę
10.W przyszłości chcę być siatkarką(chociaż to nie możliwe ale trzeba wierzyć w marzenia)
11.Kocham muzykę :)
12.Uwielbiam zakupy :D
13.Nie umiem gotować :C
14.Mam śliczną małą kuzynkę Matyldę :)
15.Kocham filmy,,LOL'' i ,,Nad Życie''
16.Zamierzam mieć w przyszłości tatuaż na nadgarstku :)
17.Moim ulubionym przedmiotem jest wychowanie fizyczne :)
18.Jestem strasznie leniwa :)
19.Moim ulubionym klubem siatkarskim jest SKRA Bełchatów <3
20.Moim ulubionym zawodnikiem jest Zbigniew Bartman :*
21.Kocham czytać książki :)
22.Nie nawidze sprzątać :C
23.Uwielbiam blogować :)
24.Mój ulubiony serial to ,,M jak miłość''
25.Słucham piosenek Amy Winehouse



To już wszystkie fakty :) U mnie zaczęły się ferie trochę odpocznę,zregeneruję siły i wrócę do ciężkiej pracy.
Następny post ukaże się prawdo podobnie we wtorek,chciałabym wam bardzo podziękować za ponad  240 wyświetleń i sześciu obserwatorów.Jeśli byście chcieli to napiszcie w komentarzach co o mnie sądzicie.
Ściskam was mocno a tym którzy skończyli ferie i idą w poniedziałek do szkoły życzę powodzenia,nie martwcie się niedługo wakacje.
                                               
                                                    PS.Kocham Was <3


                                     



                                                                                                                                    Bajj <3

9 komentarzy:

  1. Też bym chciała tatuaż na nadgarstku! <3
    Bardzo podoba mi się Twój blog, zostanę tu na dłużej. ;*
    Masz może ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fakty, ja też jestem strasznie leniwa i uwielbiam Skrę Bełchatów <33

    Pozdrawiam ;*
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha tez uwielbiam M jak miłość!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się boję sama spać, hah cieszę się, że nie jestem sama :))
    tatuaż na nadgarstku- coś świetnego, też bym chciała mieć <3
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz!
*Wymieniam się obserwacjami.
*Zaglądam na każdego bloga, który zostawił po sobie ślad.
*Nie toleruję obraźliwych komentarzy i spamu.