piątek, 6 czerwca 2014

ZUMBA

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć o moim ulubionym zajęciu którym jest taniec czyli zumba.Dla tych którzy nie wiedzą co oznacza słowo zumba-jest to połączenie fitnessu z tańcem ale również dobra zabawa.
 Co wtorek chodzę na te zajęcia które odbywają się w mojej miejscowości,prowadzi je pani która jest wykwalifikowanym instruktorem zumby.Ja również w przyszłości chciałabym zostać instruktorem fitness czyli nie tylko zumby ale też innych zajęć takich jak Joga lub Pilates.Moja ciocia ma własny klub fitness i ja chciałabym się od niej uczyć i kiedyś sama otworzyć własny fitness klub.Przychodzilibyście do mnie :D 
Codziennie uprawiam różne sporty ale takie które kocham i nie przestane ich ćwiczyć to:zumba,bieganie,siatkówka,pływanie.
Miłego odpoczynku w weekend.
Paa <3

2 komentarze:

  1. Świetny post, przychodziłabym do ciebie na zajęcia :D

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zumbę i ogólnie fitness. Z chęcią bym przychodziła do ciebie na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz!
*Wymieniam się obserwacjami.
*Zaglądam na każdego bloga, który zostawił po sobie ślad.
*Nie toleruję obraźliwych komentarzy i spamu.